Dé online specialist met de laagste prijsgarantie

Bezorgen, afhaal en retour

Bestelling laten bezorgen

  • De gemiddelde levertijd in werkdagen staat bij de producten aangegeven
  • Wij hebben veel producten op voorraad, deze worden na bestelling aangeboden bij een van onze transporteurs. Heeft een product een afwijkende levertijd, dan staat dit in de webshop bij het product aangegeven
  • Pakketpost via DHL wordt doorgaans binnen 2 á 3 werkdagen verzonden
  • Bestellingen die niet met pakketpost mee kunnen, worden doorgaans binnen 5 werkdagen aan de transporteur aangeboden die vervolgens contact met je opneemt voor het maken van de leverafspraak
  • Levering in België kan enkele dagen langer duren

Aanvullende transport gerelateerde maatregelen omtrent het Corona virus:

  • De bezorgers zullen de orders afleveren tot aan je voordeur, waarna afstand wordt genomen en de naam van de ontvanger wordt genoteerd. We zullen dus geen handtekening meer vragen en zullen dus geen spullen binnen zetten.
  • De bezorgers zullen geen remboursen meer innen. Deze betaalmogelijkheid is dus tijdelijk niet meer mogelijk.
  • De doorlooptijd van onze orders kan vertraging oplopen, daar wij met een andere bezetting onze werkzaamheden moeten uitvoeren. Deze bezetting kan per dag variëren. Dit geldt voor zowel orderverwerking als transport.
  • Wij leveren vooralsnog probleemloos in België.

Leveringsinformatie

Tuinproducten die met 'groot transport' worden geleverd, zoals vlonders, schuttingen en tuinmeubelen, worden doorgaans voor de deur, op de stoep afgeleverd. Dit is ter plaatse afhankelijk van de bereikbaarheid van de kooiaap. Je dient er zelf voor te zorgen dat de materialen naar binnen of naar de tuin worden gebracht.

Meubelproducten zoals bedden, banken, stoelen en tafels, worden geleverd tot over de eerste drempel van je voordeur. De chauffeur is alleen, maar met voldoende hulp probeert hij je zeker verder te helpen.

Verzendkosten

Hieronder zie je ons overzicht van de bezorgkosten. Deze worden berekend aan de hand van het formaat, het gewicht en de (totaal)prijs van alle artikelen in je winkelmand. De website rekent automatisch de meest voordelige bezorgoptie voor je uit. Uiteraard is afhalen in één van onze magazijnen: Vianen of Beusichem ook mogelijk. Voor afhalen van bestellingen tot €250 rekenen wij €10 verwerkingskosten. Afhalen van bestellingen vanaf €250 is gratis.

Bestelbedrag Bezorgkosten NL
Hoger dan € 1.200 Gratis bezorging!
€ 700 tot € 1.200 € 49
€ 400 tot € 700 € 69
€ 250 tot € 400 € 79
€ 0 tot € 250 € 89
Pakketpost tot €250 € 10 + € 10 verwerkingskosten
Pakketpost vanaf €250 € 10

Deze prijzen gelden voor levering in Nederland, voor België wordt een meerprijs gerekend.

NB: Voor het leveren onder rembours (betalen bij de postbode) brengen wij 10 euro in rekening.
LET OP: Betaalmethode rembours is tijdelijk niet mogelijk.

Bezorgen op de Waddeneilanden

  • Wanneer je op een van de Waddeneilanden woont, leveren we je bestelling tegen een vast tarief van 150 euro.

België

  • Voor levering in België (Vlaanderen) rekenen wij een toeslag van € 25,- bovenop de standaard verzendkosten. Deze toeslag is afhankelijk van de postcode van het afleveradres. Voor Brussel en Wallonië rekenen wij een toeslag van € 75,-. Je kunt hier de toeslagen per postcode zien.
  • Je kunt in België betalen onder rembours (alleen contant) of via bankoverschrijving of Mistercash.
  • De leveringstermijn voor België kan een aantal dagen langer zijn.

Bestelling afhalen (2 afhaallocaties)

Heb je een afhaalbericht ontvangen en deze ook beantwoord, Kijk waar je je bestelling kunt afhalen. Voor afhalen van bestellingen tot €250 rekenen wij €10 verwerkingskosten. Afhalen van bestellingen vanaf €250 is gratis.


Afhaallocatie Vianen

Openingstijden ma t/m vr 9:00u tot 17:00u en zaterdag van 09:00 tot 12:00u.

  • alle tuinhout (vlonderplanken, vlondertegels, schuttingen)
  • traprenovatie
  • deuren
  • alle combi bestellingen (producten uit Vianen en uit Beusichem)

Afhaallocatie Beusichem

Openingstijden ma t/m vr 9:00u tot 17:00u

  • meubels (banken, fauteuils, stoelen, tafels en boxsprings)
  • alle tuinhout van het merk PLUS

In de orderbevestiging vertellen wij altijd wanneer en waar je je bestelling kunt ophalen.


Retourneren van je bestelling

  • Je hebt volgens het herroepingsrecht een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen een bestelling te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
  • Meld je retour aan via "Mijn Account". Onder het kopje "Product Retourneren” en selecteer de desbetreffende order.
  • Meld het product, welke je wilt retourneren, aan. Meld hierbij de reden voor retour en de gevraagde actie, zoals bijvoorbeeld ruilen van artikel. En eventueel je opmerkingen.
  • Verstuur deze en print hem daarna uit via “Product Retourneren
  • Je kunt tijdens onze openingstijden die hierboven zijn genoemd het product bij ons magazijn afgeven. LET OP: Vergeet de geprinte retouropdracht niet!
  • Je kunt dan de complete bestelling zelf retourneren in ons magazijn in Vianen, of - als de bestelling te groot is voor pakketpost - kan je de bestelling door ons op laten halen. De kosten hiervan zijn € 85,- en komen voor jouw rekening.
  • Het product kan alleen ongebruikt en - indien mogelijk - in originele verpakking geretourneerd worden.
  • Zodra de retourartikelen zijn gecontroleerd, word de bon door ons afgetekend
  • Nadat de bon is afgetekend zal er binnen 14 dagen na ontvangst een terugbetaling plaatsvinden.

Retourneren van teveel of verkeerd bestelde artikelen

Ik heb te veel (of verkeerd) besteld en wil de te veel (of verkeerd) bestelde artikelen terugbrengen. Wat moet ik doen?

  • Indien je een deel van je bestelling wilt terugbrengen, dan kun je deze retourneren in ons magazijn in Vianen. Uiteraard schoon, onbeschadigd en voor zover mogelijk in de originele verpakking.
  • Meld je retour aan via "Mijn Account". Onder het kopje "Product Retourneren” en selecteer de desbetreffende order.
  • Meld het product, welke je wilt retourneren, aan. Meld hierbij de reden voor retour en de gevraagde actie, zoals bijvoorbeeld ruilen van artikel. En eventueel je opmerkingen.
  • Verstuur deze en print hem daarna uit via “Product Retourneren
  • Je kunt tijdens onze openingstijden die hierboven zijn genoemd het product bij ons magazijn afgeven. LET OP: Vergeet de geprinte retouropdracht niet!
  • Zodra de retourartikelen zijn gecontroleerd, word de bon door ons afgetekend
  • Nadat de bon is afgetekend zal er binnen 14 dagen na ontvangst een terugbetaling plaatsvinden.

Er zijn een paar uitzonderingen:

  • Beschadigde of vuile materialen zullen NIET door ons worden gecrediteerd.
  • Artikelen die geen verpakking hebben (zoals veel vlonderplanken of tuinschermen) kunnen wij niet meer retour nemen wanneer deze langer dan 14 dagen in jouw bezit zijn. Verpakte artikelen kun je binnen 30 dagen retourneren. De verzendkosten van jouw bestelling worden echter alleen terugbetaald wanneer je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneert.
  • Let op: Breng je een compleet onderdeel van een vlondertotaalpakket terug (bijvoorbeeld alle onderbalken), dan worden de artikelen die je houdt berekend als losse onderdelen.
  • Maatwerk: Voor producten waarvoor je een maat en/of kleur opgeeft, vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand.