Dé online specialist met de laagste prijsgarantie

Heb je een vraag over je bestelling? Wij helpen je graag verder

Ik wil wat bijbestellen, mijn order aanpassen of annuleren

Wil je iets bijstellen en heb je kortgeleden een bestelling geplaatst? Of wil je door omstandigheden je order annuleren? Heb je al een afhaalafspraak ontvangen, zijn je spullen al binnengekomen, maar ben je nog iets vergeten? Vul dan dit formulier in en wij zullen je zo snel mogelijk helpen.

Ik heb een klacht, of mijn bestelling is incompleet geleverd

Wat jammer dat er iets is mis gegaan. Wil je onderstaand formulier invullen? Dan gaan we ervoor zorgen dat we je probleem zo snel mogelijk oplossen.

Kun je wat informatie geven over wat er niet klopt?
Ik had mijn bestelling allang verwacht, en nu?

We proberen elke bestelling altijd zo snel mogelijk te leveren. Misschien is er wat misgegaan. Wil je onderstaand formulier invullen? Dan gaan we ervoor zorgen dat we je probleem zo snel mogelijk oplossen.

Kun je wat informatie geven over wat er niet klopt?

Ik heb schade aan één of meerdere producten

Wat jammer dat er iets is mis gegaan. Wil je onderstaand formulier invullen? Dan gaan we er alles aan doen om je probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Kun je wat informatie geven over de schade?

Ik heb wat over van mijn bestelling en wil dit graag komen brengen/laten terugsturen

Retourneren van je bestelling

  • Je hebt volgens het herroepingsrecht een periode van 14 dagen, om zonder opgaaf van redenen een bestelling te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
  • Meld je retour aan via "Mijn Account" onder het kopje "Product Retourneren” en selecteer de desbetreffende order.
  • Meld het product, welke je wilt retourneren, aan. Vermeld hierbij de reden voor retour en de gevraagde actie, zoals bijvoorbeeld ruilen van artikel. Je kunt hier ook nog eventuele opmerkingen vermelden.
  • Verstuur deze en print hem daarna uit via “Product Retourneren
  • Je kunt dan de complete bestelling zelf retourneren in ons magazijn in Vianen, of - als de bestelling te groot is voor pakketpost - kun je de bestelling door ons op laten halen. De kosten hiervan zijn € 85,- en komen voor eigen rekening.
  • Het product kan alleen ongebruikt en - indien mogelijk - in originele verpakking geretourneerd worden.
  • Zodra de retourartikelen zijn gecontroleerd, wordt de bon door ons afgetekend
  • Nadat de bon is afgetekend zal er binnen 14 dagen na ontvangst een terugbetaling plaatsvinden.

Retourneren van teveel of verkeerd bestelde artikelen

Ik heb teveel (of verkeerd) besteld en wil de teveel (of verkeerd) bestelde artikelen graag terugbrengen. Wat moet ik doen?

  • Indien je een deel van je bestelling wilt terugbrengen, dan kun je deze retourneren in ons magazijn in Vianen. Uiteraard schoon, onbeschadigd en voor zover mogelijk in de originele verpakking.
  • Meld je retour aan via "Mijn Account". Onder het kopje "Product Retourneren” en selecteer de desbetreffende order.
  • Meld het product, welke je wilt retourneren, aan. Vermeld hierbij de reden voor retour en de gevraagde actie, zoals bijvoorbeeld het omruilen van een artikel. Je kunt hier ook eventuele opmerkingen kwijt.
  • Verstuur de aanmelding en print het retourformulier daarna uit via “Product Retourneren
  • Zodra de retourartikelen zijn gecontroleerd, wordt de bon door ons afgetekend
  • Nadat de bon is afgetekend, zal er binnen 14 dagen na ontvangst een terugbetaling plaatsvinden.

Er zijn een paar uitzonderingen:

  • Beschadigde of vervuilde materialen kunnen NIET door ons worden gecrediteerd.
  • Artikelen die geen verpakking hebben (zoals veel vlonderplanken of tuinschermen) kunnen wij niet meer retour nemen, wanneer deze langer dan 14 dagen in jouw bezit zijn. Verpakte artikelen kun je binnen 30 dagen retourneren. De verzendkosten van jouw bestelling worden echter alleen terugbetaald wanneer je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneert.
  • Let op: Breng je een compleet onderdeel van een vlondertotaalpakket terug (bijvoorbeeld alle onderbalken), dan worden de artikelen die je houdt berekend als losse onderdelen.
  • Maatwerk: Voor producten waarvoor je een maat en/of kleur opgeeft, vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand.
Er is iets verkeerd geleverd

Wat jammer dat er iets is mis gegaan! Wil je onderstaand formulier invullen? Dan gaan we ervoor zorgen dat je probleem zo snel mogelijk opgelost wordt.

Kun je wat informatie geven over wat er niet klopt?