Dé online specialist met de laagste prijsgarantie

All in House Service

Wanneer je een nieuwe bank, poef, fauteuil of eetkamerstoel aanschaft, wil je er natuurlijk voor zorgen dat deze zo lang mogelijk mooi blijft. Daarom heb je bij ons de keuze om bij aanschaf van je nieuwe meubel(s) gebruik te maken van onze All-in-House Service. Met deze aanvullende service hoef jij je geen zorgen te maken over vlekken, schade of andere problemen met je meubels.

Wat is het All-in-House serviceprogramma?

Wanneer je een nieuw meubelstuk aanschaft, heb je automatisch 2 jaar wettelijke garantie, wanneer het product niet goed blijkt te zijn. Maak je zelf een vlek op je nieuwe eetkamerstoel, heb je per ongeluk een winkelhaak veroorzaakt in de bekleding van je fauteuil, of zijn de kussens van je 1 jaar oude bank wat ingezakt omdat je vaak op dezelfde plek zit? Dan kun je geen aanspraak maken op de wettelijke garantie en heb je eigenlijk simpelweg pech. Met het All-in-House serviceprogramma verkrijg je 3 jaar of 5 jaar aanvullende service. Het programma biedt service op tientallen problemen die normaal gesproken niet onder de normale fabrieksgaranties vallen. Met het All-in-House serviceprogramma kun je zonder zorgen genieten van je nieuwe meubels.

Welke schade valt onder het All-in-House serviceprogramma?

Constructieservice

  • Verwijderen van pilling bij textiel
  • Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien
  • Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen, als deze overmatig zijn gaan inzakken
  • Aanspannen van singelbanden
  • Herstellen of vervangen van nosag-veren, binnenvering
  • Repareren van losgeraakte stiknaden
  • Herstellen van bedieningsmechanieken
  • Verstevigen en/of opvullen van losse kussens
  • Verhelpen van piep- en kraak geluiden
  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen
  • Vastzetten van losgeraakte knopen
  • Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
  • Vastzetten van losse verenclips
  • Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s

Textiel service

Bij aanschaf van je nieuwe meubel en het All-in-House serviceprogramma, ontvang je een textiel protector waarmee je je nieuwe meubel mee kunt impregneren. Hiermee profiteer je al van de beste bescherming en krijgen vlekken minder snel een kas om zich in de stof te bijten. Is er onverwacht toch een blijvende vlek ontstaan? Dan kun je terecht bij onze textiel service. Je kunt aanspraak maken op de textielservice bij vlekken veroorzaakt door:

  • Dranken als koffie, thee, chocolademelk, frisdrank, alcoholische dranken etc.
  • Voedingsmiddelen als tomatensaus, jus, pindakaas, chocola, ketchup, mayonaise etc.
  • Transpiratie
  • Huidvet
  • Bloed
  • Urine
  • Braaksel
  • Ontlasting

Leder en lederlook service

Ook voor leder en lederlook meubels ontvang je een protector waarmee je de meubels kunt inspuiten. Deze protector zorgt ervoor dat het leder of de lederlook de benodigde voeding krijgt, zodat het zijn natuurlijke souplesse behoudt en optimaal wordt beschermd. Helaas toch een blijvende vlek in je meubel gekregen? Dan kun je terecht bij All-in-House om deze vlek te verwijderen. Je kunt aanspraak maken op de textielservice bij vlekken veroorzaakt door:

  • Dranken als koffie, thee, chocolademelk, frisdrank, alcoholische dranken etc.
  • Voedingsmiddelen als tomatensaus, jus, pindakaas, chocolade, ketchup, etc.
  • Transpiratie
  • Huidvet
  • Bloed
  • Urine
  • Braaksel
  • Ontlasting
  • Kledingafgifte
  • Cosmetica als lippenstift, nagellak
  • Balpen, uitwasbare inkt, lijm,
  • Nadelige invloeden van medicijngebruik
  • Barstvorming
  • Bijtsporen van huisdieren (let op: eenmalig)
  • Brandgaten en brandvlekken (let op: alleen leder)

Hoe werkt het All-in-House serviceprogramma precies?

Wanneer je bij ons een bank, fauteuil, eetkamerstoel of poef aanschaft en je ervoor kiest om zorgeloos te genieten van het All-in-House serviceprogramma, melden wij je aan bij All-in house B.V. Je ontvangt per e-mail een persoonlijk servicecertificaat waarin je ook je unieke servicenummer in terug vindt. Mocht je de service nodig hebben, dan kun je met jouw persoonlijke code telefonisch contact opnemen.

Let wel op: neem binnen drie dagen na ontstaan van het probleem of de vlek contact op. De monteur komt bij jou thuis langs en zorgt ervoor dat je bank ter plekke weer als nieuw wordt gemaakt!

Uitgesloten van de All-in-House service: Product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel. Normale aanvuiling, slijtage en bijtende stoffen. Oneigenlijk gebruik van het meubel. Meubels gebruikt voor commercieel doeleinde. Voor alle spelregels en voorwaarden zie onderstaande brochures.

3 jaar garantie5 jaar garantie

Kan ik ook losse producten aanschaffen van Oranje Furniture Care?

Dat is ook zeker mogelijk! Wanneer je niet geïnteresseerd bent in het serviceprogramma, kun je ook losse meubelonderhoud sets en sprays aanschaffen. Voor textiel meubels heb je de keuze uit een losse textiel protector spray en een complete textiel care kit. De set bestaat uit een protector en een cleaner, zodat je jouw meubel ook goed kunt onderhouden en schoon maken. Voor je leren of lederlook meubel heb je de keuze uit drie verschillende producten. Natuurlijk kun je ook hier kiezen voor de losse leder protector spray, de leder care kit bestaande uit een spray en een cleaner en een clean & care kit (alleen voor lederlook). De clean & care kit voor lederlook meubels zorgt ervoor dat je meubel in één behandeling is gereinigd, opgefrist en verzorgd is.

Voor je eetkamerstoelen kun je de quickclick viltglijders aanschaffen. Zo schuif je gemakkelijk en geluidloos je stoel over de vloer heen zonder schade. De viltglijders zijn geschikt voor poten met een schuinte tot 34 graden.

Als laatste én zeker niet de minste: een watergedragen kleureloze impregneerolie voor alle onbehandelde of gebeitste houtsoorten. De natural wood care kit bestaat uit een sealer, cleaner, polish en drie microvezeldoeken en één schuurspons. De sealer breng je aan voordat je het meubel in gebruik neemt en biedt optimale bescherming tegen water, olie en vet. De cleaner breng je aan, nadat je de sealer hebt aangebracht en kun je daarna bewaren om in de toekomst de tafel nog te reinigen. De polish breng je als laatste aan, deze verwijdert eventuele glanssporen en biedt nog eens extra bescherming tegen vuil en vlekken.

Heb je meer vragen over de service en prijzen van All-in-House en/of de producten die Oranje Furniture Care aanbiedt? Het servicebureau voor zowel Nederland als België is bereikbaar op +31 (0)55-3575412 van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-17:00 uur. Heb je interesse om een meubel bij ons aan te schaffen met All-in-House service? Bestel je bank online en koop dit direct online mee samen met de bank of stoel. Je kunt ook langskomen in onze showroom in Vianen om gelijk jouw gewenste meubel te bekijken en alle opties voor All-in-House door te nemen met één van onze experts.